مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:002023-02-27سياسي

همایش سراسری مدیران کل استان های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می شود


مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: توسعه، تجهیز، ورود به بازاهای جدید و تحول، تعالی شرکت از اهداف کلان همایش مدیران کل استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: توسعه، تجهیز، ورود به بازاهای جدید و تحول، تعالی شرکت از اهداف کلان همایش مدیران کل استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

حمیدرضا شیخ انصاری اظهار کرد: همایش سراسری مدیران کل استان های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای هماهنگی با برنامه های پیش بینی شده برای سال جدید در محورهای مختلف و در جهت تسریع در ارائه خدمات فنی و مهندسی به پروژه های عمرانی دولت سیزدهم، تحقق برنامه ها و تعالی شرکت، توسعه و تجهیز آزمایشگاه استان ها به تجهیزات منحصربفرد، ورود به بازارهای جدید و نیز دریافت گزارش عملکرد سال جاری استان ها، در روز چهار شنبه 10 اسفند در محل سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری همایش مذکور را ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات فنی و مهندسی، هم افزایی میان مدیران ستادی و استانی، برنامه ریزی و مدیریت کلان مسائل جاری در جهت تعالی شرکت، ورود به بازارهای جدید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سراسری مدیران کل استان های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می شود

همایش سراسری مدیران کل استان های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می شود